Politika kvality
Mezi naše hlavní cíle patří:
- NABÍZET ZÁKAZNÍKŮM A OBCHODNÍM PARTNERŮM KVALITNÍ SLUŽBY V OBLASTI ZABEZPEČOVÁNÍ SPRÁVY A ÚDRŽBY NEMOVITOSTÍ
- POSKYTOVAT VYSOCE PROFESIONÁLNÍ SLUŽBY V RELITNÍ ČINNOSTI
- POSKYTOVAT VEŠKERÉ NABÍZENÉ SLUŽBY K MAXIMÁLNÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA
- NABÍZENÉ SLUŽBY ZABEZPEČOVAT KOMPLEXNĚ
(S PROVÁDĚNÍM SOUVISEJÍCÍCH FINANČNÍCH SLUŽEB, PŘEVODŮ, SLEDOVÁNÍM PERIODICKÝCH REVIZNÍCH PRACÍ, APOD.) - UDRŽOVAT PORTFOLIO DODAVATELŮ DÍLČÍCH ČINNOSTÍ NA VYSOKÉ PROFESNÍ ÚROVNI.
K podpoře výše uvedeným cílům se zavazujeme:
- politiku kvality ročně přezkoumávat a upřesňovat do vykonatelných cílů
- vytvářet podmínky ke splnění těchto cílů
- cíle k naplnění strategie pravidelně kontrolovat a vyhodnocovat
- v případě neplnění cílů vyvozovat opatření
- plánovat nezbytné zdroje nutné pro plnění cílů
- zvyšovat kvalifikaci
- trvale zlepšovat efektivnost všech částí systému řízení kvality
- dodržovat platná legislativní a jiná ustanovení.